استخدام کارشناس پشتیبانی فنی در پرشیا شبکه


مسئولیت‌ها

  • پاسخگویی تماس های پشتیبانی که در مورد سیستم های پیاده سازی شده توسط پرشیا شبکه سوال یا درخواست دارند.
  • رفع مشکلات کاربران از طریق تلفن و ایمیل
  • شبیه سازی خطاهای گزارش شده در سیستم ها (درصورت لزوم با مشتری تماس گرفته می شود.)
  • تشخیص موارد خطا ثبت آنها و ارجاع به برنامه نویس یا مدیر پروژه مربوط
  • برقراری تماس با مشتری جهت اعلام تصحیح خطا، هماهنگی با مشتری برای انتقال آخرین نسخه به سرور مشتری
  • مرتب‌سازی فایل‌های اطلاعاتی از نوع Excel
  • ورود اطلاعات از فایل Excel یا دیگر منابع اطلاعاتی در نرم‌افزار‌های شرکت
  • تصحیح اطلاعات درون نرم‌افزار‌ها
  • تهیه بکاپ های دوره ای مورد نیاز و انتقال آنها از نرم افزارهای شرکت.


 

مهارت‌های مورد نیاز

  • پاسخگویی به تلفن
  • کاربری نرم افزارهای مدیریت اطلاعات
  • کار با بانک اطلاعاتی MS SQL Server
  • آشنایی با کاربری نرم افزار Microsoft Word
  • آشنایی با کاربری نرم افزار Microsoft Excel
  • آشنایی با کاربری نرم افزار Outlook
  • آشنایی با مرورگرهای مختلف


لطفاً جهت ارسال رزومه از نشانی ایمیل JobRequest@PersiaBME.ir استفاده فرمایید و یا نسبت به تکمیل فرم درخواست همکاری با پرشیا شبکه اقدام فرمایید.


نظرات مشتریان ما